דרשו ה' • גדולי רבני ארה"ב יתכנסו לחזק את עולם התורה

    דוד לזר No Comments on דרשו ה' • גדולי רבני ארה"ב יתכנסו לחזק את עולם התורה
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשלמות ההכנות לקראת שבת הקונוונשן השנתית של ארגון "דרשו", אשר תיערך השבת, פרשת ויקהל פקודי, זו השנה השלישית, לאחר ההצלחה הכבירה לה זכתה השבת המרוממת בשנים שעברו.

    בשבת זו, יתלכדו יחדיו משתתפי תכניות הלימוד והמבחנים של דרשו מכל רחבי ארצות הברית וקנדה, ובייחוד לומדי ונבחני "הדף היומי בהלכה" במלון המפואר קראון פלאז'ה סטמפורד סיטי בקונטיקט, כדי לציין את הישגיהם של אלפי המשתתפים בתוכניות השינון והחזרה של דרשו ללימוד התורה, כאשר השנה השבת הזו מקבלת נופך מיוחד, שכן היא תיערך בסימן סיום המחזור הראשון של "הדף היומי בהלכה" ובמוצאי השבת ייערך מעמד אדיר של סיום ששת חלקי המשנה ברורה, בהשתתפות גדולי התורה מארה"ב שליט"א.

    במהלך השבת ישתתפו גדולי תורה, ראשי ישיבות חשובים ורבנים ידועים, אשר ימסרו לכל אורך השבת שיעורים ושיחות חיזוק אשר יעלו על נס גם את ההוקרה על הישגים הגדולים של נבחני דרשו בארה"ב, ואת החיזוק הגדול בלימוד הדף היומי בהלכה עם סיום המחזור הראשון. בשבת המיוחדת ישבתו ראשי ישיבות, דיינים ורבנים מכל קצות הקשת התורנית של ארה"ב.

    מדובר בכינוס שכולו הערכה ללומדי התורה, חיזוק לימוד התורה, חיזוק לימוד הדף היומי בהלכה, לכבד ולייקר את לומדיה ואת העמלים והיגעים בה במסגרת תכניות לימוד של דרשו. שותפות אמיתית של לומדי התורה מכל מקום ואתר על פני הגלובוס כולו, באחדות מופלאה שיכול דרשו לייצר בין כלל לומדי התורה, למען המטרה הנעלה של חיזוק הלימוד, הוספת שעות לימוד, השינון והחזרה, עמקות לימוד ההלכה, לימוד הדף היומי בהלכה ושאר מגוון תכניות דרשו הפועלות בכל רחבי תבל.



    0 תגובות